neljapäev, 20. november 2014

Meie projekti plaan

Teema: vigisev naine
Mõte: tehisintellektiga suhtlemine, kelleks on ebameeldivat tuju omav kaaslane.
Eesmärk: mängu eesmärk on muuta kaaslase tuju paremaks.
Kasu: mäng võib olla kasulik näha teise inimese mõttemaailma (miks on tal selline tuju ja mida ta võib vastata) ning kuidas ise genereerida paremaid vastuseid

Õigeid sisendeid sisestades annab kaaslane paremas tujus väljundid ning tema tuju tõuseb. Mäng saab läbi, kui kas kaaslase tuju on täiesti tõusnud või tuju täiesti nulli langenud.

Näiteks võib mäng alata kaaslase küsimusega: kas ma olen ilus.
Sellele valed vastused on näiteks: oled; jah, mis langetavad veidi tuju, kuna kaaslane soovib saada täislausega komplimenti, milleks oleks näiteks: sa oled imekena.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar