neljapäev, 20. november 2014

Meie algne kood

Selline kood on alguses meil olemas. Lauseid saaks juurde võtta tekstifailist näiteks randomiga.

#osa, kus programmile peab sisestama õige sisendi, et katkestada tsükkel
#lauseid saaks võtta veel sõnastikust juurde (else all)

sõna = input("Kas ma olen ilus? ")
while True:
   
    sõna = sõna.lower()
    if sõna == "sa oled jumalik" or sõna == "sa oled kaunitar" or sõna == "sa oled imekaunis" or sõna == "sa oled vastupandamatu" or sõna == "sa oled väga ilus" or sõna == "sa oled kaunis" or sõna == "sa oled kütkestav" or sõna == "sa oled võrratu":
        print("Aitäh, selle ilusa komplimendi eest!!!")
        kinni = input("vajuta enter")
        break
    elif sõna == "jaa":
        sõna = input("Mis mõttes mis jaaaaa? ")
    elif sõna == "oled ilus" or sõna == "ilus":
        sõna = input("Kui ilus ja kes??? ")
    elif sõna == "jah":
        sõna = input("Lihtsalt jah misasi? Milline ma olen?! ")
    elif sõna == "sa oled ilus" or sõna == "sina oled ilus":
        sõna = input("No kui ilus siis? ")
    elif sõna == "väga":
        sõna = input("Mis asja ma väga olen? Paks või? ")
    elif sõna == "ei":
        sõna = input("Kohutav, mida sa ajad! Milline ma siis välja näen? ")
    elif sõna == "oled küll":
        sõna = input("Mis küll olen?! Täislausega?! ")
    elif sõna == "oled":
        sõna = input("Noh olen misasi sinu meelest siis? ")
    elif sõna == "kaunis":
        sõna = input("Kes on kaunis?")
    elif sõna == "sa" or sõna == "sina":
        sõna = input("Mis MA siis olen?!?! TÄISLAUSEGA ?! ")
    elif sõna == "väga ilus":
        sõna = input("Kas sa nagu täislausega ei oska mulle öelda kui väga ilus ma olen väää?! ")
    elif sõna == "sa oled kole":
        break
    else:
        sõna = input("Räägi selgete sõnadega ja täislausega! Milline ma siis välja näen su meelest?!?! ")

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar